ההשפעה של מיגון קרינה אלקטרומגנטית על בריאות הציבור

ישנה עלייה במודעות בשנים האחרונות לסכנה שבקרינה האלקטרומגנטית, אך לא בטוח שכולם יודעים בדיוק מאילו מקומות או מכשירים הקרינה הזו מגיעה אלינו ולנזק הבריאותי העצום שהיא יוצרת בשגרה שלנו מבלי שנשים לב לכך. המזל הוא שעם השנים והתפתחותה הטכנולוגיה, ישנו פתרון יעיל מאוד לבעיית הקרינה הזו, שמשפר משמעותית את איכות החיים של הציבור כולו בארץ. 

סכנה במוסדות החינוך

על פי משרד הבריאות, הידע בנושא נזקי הבריאות האפשריים של חשיפה לקרינה אלקטרומגנטית אינו שלם, ולפיכך הסיכון לתחלואה בעקבות נזקים אפשריים אינו ברור ומדויק. מכאן שמשרד הבריאות החליט לאמץ בנושא זה את עקרון הזהירות המונעת. החשש העיקרי הוא ממקומות מוסדיים כמו בתי ספר, בהם יש אלפי ילדים אשר עלולים להיות חשופים לקרינה זו שלא במודע.

מקורות קרינה אלקטרומגנטית מרכזיים במוסדות חינוך בארץ מגיעים בעיקרם מטלפונים ניידים, נקודות גישה לאינטרנט אלחוטי ורשת החשמל, אשר מפיצה קרינה אלקטרומגנטית בתדר נמוך. השימוש בכל אותם מכשירים בעיקר בסביבת בתי הספר, הפך עם השנים לנפוץ יותר, ועל כן משרד הבריאות והחינוך דרשו לנקוט בפעולות ואמצעים לצמצום השימוש בכל אותם גורמים מזיקים.

הפתרון לקרינה אלקטרומגנטית

קרינה אלקטרומגנטית היא פועל יוצא של פעולה אנושית כמו קווי חשמל, שידורי רדיו, טלפון נייד, אינטרנט ועוד ויש לה רמות אנרגיה שונות שלא נראות לעין, זאת בהתאם למקור הפולט אותה. בנוסף, קיימת גם קרינה טבעית כזו, למשל קרינה קוסמית. עם זאת, רבים לא מודעים עדיין לקרינה זו ולסכנות הבריאותיות שהיא מביאה איתה דרך מכשירי חשמל, שאנו רגילים להשתמש בהם באופן טבעי ביומיום.

בעזרת מיגון קרינה אלקטרומגנטית, ניתן למנוע בקלות את התפשטות הקרינה הזו בכל מקום. על ידי התקנה פשוטה של לוחות העשויים מחומרים מיוחדים בין מקור השדה לבין האזור שיש להגן עליו מפני הקרינה. בפעולה נוספת, ניתן באמצעות חיישנים אשר מותקנים במקומות הרלוונטים, למנוע את התפשטות הקרינה בכל חדר וחלל בו תראו לנכון וגם כמובן לאחר בדיקת קרינה מקצועית.

חשוב לבצע בדיקה קרינה על ידי צוות מקצועי לפני התקנה המיגון, על מנת שתהיו בטוחים מהיכן הקרינה מגיעה. ישנם מקרים בהם הקרינה היא בכלל מגורם חיצוני ולווא דווקא בתוך הבית או העסק שלכם. בדיקת קרינה מדי תקופה וטיפול בבעיית קרינה חמורה, תשפר את איכות החיים שלכם באופן משמעותי ותגן על הבריאות שלכם, שזה הדבר החשוב ביותר בתוצאה הסופית.

אם אתם לא בטוחים מתי הייתה הפעם האחרונה בה בדקתם את רמת הקרינה בבית, או שאתם מרגישים כי מקום העבודה שלכם לא בדיוק מודע לנושא לעומק. זה הזמן שלכם לעשות את הצעד החכם בנושא, ולדאוג לבריאות שלכם ושל הסובבים. צריכים בדיקה קרינה? התקנת מיגון? צרו איתנו קשר עוד היום. 

תפריט נגישות