בדיקת קרינה במרכז

איך תשמרו על עצמכם בסביבה רוויית קרינה?

סוגים שונים של קרינה נמצאים מסביב בכל רגע נתון בכל רחבי הארץ. רוב האנשים חיים מתוך בחירה בסביבה רוויית קרינה וברוב המקרים – הקרינה מטופלת בצורה בטוחה, אך לעיתים עולה החשש, שהקרינה אינה מטופלת כראוי ועשויה להוות סכנה.

לשם כך נועדו בדיקות הקרינה. לכל סוג של קרינה יש את הבדיקה המתאימה לו והבדיקות הללו פשוטות יחסית וקלות לביצוע. לפניכם מדריך קצר בנושא:

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    אילו סוגי קרינה קיימים בישראל?

    קרינה היא אנרגיה הנעה בגלים. סוגים שונים של קרינה מתאפיינים באורכי גל שונים ובעוצמות שונות. זמני חשיפה ארוכים לקרינה בעוצמה גבוהה – עלולים להשפיע לרעה על הבריאות, אך בכל מקרה של חשש – רצוי להזמין בדיקת קרינה במרכז ובכל רחבי הארץ, שתסיר, או תאמת את החשש. חשוב שתוודאו שהבודק שהזמנתם מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה והציוד שלו תקין ומאושר.

    הקרינה המדוברת מכולן, היא כנראה הקרינה האלקטרומגנטית, הנובעת ממכשירי תקשורת סלולרית: היא מגיעה מאנטנות, מכשירי טלפון ניידים, ראוטרים ביתיים וכל מכשיר אחר הפועל כמחולל תקשורת אלחוטית.

    הקרינה המגיעה מרשת החשמל, גם היא קרינה אלקטרומגנטית וגם היא עלתה בשנים האחרונות לתודעת הציבור. התדר שלה נמוך יחסית והיא מגיעה מארונות חשמל, שנאים וגם ממכשירי חשמל ביתיים, או משרדיים. ציוד חשמלי במפעלים, כבלי רשת החשמל ברמות שונות של מתח ועוד. קרינה אלקטרומגנטית חשמלית מהווה סכנה, אם מתקיימת חשיפה ממושכת, בקרבה פיזית גדולה. למשל מיטה צמודה לקיר חדר השינה, שבצידו השני יש ארון חשמל.

    איך תדעו אם אתם חשופים לסכנה?

    הדרך הבטוחה והמומלצת ביותר, היא להזמין בדיקה מקצועית. מחקרים מראים במפורש, שקרינה אלקטרומגנטית מעלה את הסיכון לחלות בסרטן דם, אצל ילדים יותר מאשר מבוגרים. לעיתים המכשיר פולט הקרינה נסתר וקשה לדעת אם מתקיימים תנאי חשיפה ברמה מסוכנת.

    לכן צריך לערוך בדיקת קרינה, אפילו אם אין תסמינים גופניים מעוררי חשש.

    מכשירים הפולטים קרינה, צריכים לעבור בדיקות תקופתיות. ברוב המקרים, אין סיבה לדאגה, אך אם התעורר אצלכם חשד לחשיפת יתר – הזמינו בדיקת קרינה בשרון בהקדם האפשרי.

    חברת מיקרוטסט פועלת בתחום מעל 30 שנה ומבצעת בדיקות קרינה בכל חלקי הארץ, לכל סוגי הקרינה, בעזרת ציוד חדיש, עם אנשי צוות מוסמכים ומנוסים, שישמחו להגיע גם אליכם, לערוך עבורכם בדיקה ולהציע פתרונות מתאימים.

      תפריט נגישות