מיגון קרינה אלקטרומגנטית

מיגון קרינה אלקטרומגנטית איכותית יתחיל תמיד בבדיקה של רמת הקרינה האלקטרומגנטית אשר נגרמת כתוצאה מחדר שנאים, ארון חשמל או כל מחולל קרינה אחר. לאחר שהבדיקה מעלה כי רמת הקרינה האלקטרומגנטית במקום הינה גבוהה מהמותר על פי חוק, המודד המבצע את הבדיקה יציע לכם פתרונות מיגון אפקטיביים לצורך הפחתת עוצמת הקרינה לרמה שבה היא תעמוד בתקנים של המשרד להגנת הסביבה.

מה זה מיגון קרינה אלקטרומגנטית
ולמה אתם צריכים את זה

מדי יום ביומו לא מעט אנשים נחשפים לכמות מסוימת של קרינה אלקטרומגנטית. מדובר על קרינה שנפלטת ממגוון רחב של מקורות שונים כגון: קווי חשמל, מכשירי חשמל ביתיים ועוד. חשוב מאוד לבצע בדיקת קרינה אלקטרומגנטית בכל מקום שבו ישנם מכשירים חשמליים או קווי חשמל המצויים בקרבת המקום על מנת לאמוד את רמת הקרינה במקום ולבצע מיגון קרינה רלוונטי בעת הצורך.

מיגון קרינה אלקטרומגנטית יכולה להתבצע באופן פאסיבי או אקטיבי. המיגון הפאסיבי הוא מיגון שלא משנה את עוצמת השדה המגנטית בצורה פעילה אלא רק ממסך אותו. תהליך זה מתבצע באמצעות התקנת לוחות העשויים מחומרים מיוחדים בין מקור השדה לבין האיזור שיש להגן עליו מפני הקרינה. כמו כן, ניתן להתקין את מתקן המיגון על מקור השדה או על המבנה או החדר.

מיגון קרינה אקטיבי הוא מיגון קרינה שבמהלכו משתמשים בחיישנים רגישים הפועלים באזור שיש למגן באופן מתמיד. החיישנים בעצם מנטרים את העוצמה של השדה באופן תדיר ומפעילים במידת הצורך שדה שווה בעוצמתו ובד בבד מנוגד בכיוונו לשדה המסוכן.

ביצוע התהליך בראש שקט
עם מיקרוטסט

חברת מיקורטסט מציעה עבורכם את האופציות הטובות ביותר לצורך מיגון קרינה אלקטרומגנטית. החברה מציעה מיגון פירוגמנטי שימנע את מעבר הקרינה למבנה הנתון. מתוך ידע מקצועי רחב היקף ומתוך ניסיון רחב ומשמעותי של החברה, אנשי המקצוע יבנו עבורכם תכנית מיגון מקצועית מאוד בכל מקום שבו התגלתה קרינה אלקטרומגנטית.

החברה משתמשת בציוד ובאמצעי המיגון הטובים ביותר המצויים בתחום זה ובסיום העבודה החברה תמדוד שוב את רמת הקרינה במקום בכדי לוודא שהיא תהיה נמוכה מהסף המומלץ.

מיקרוטסט בעלת מוניטין בתחום בדיקות קרינה על כל סוגיהן ומיגון מפני כלל סוגי הקרינה לרבות מיגון קרינה אלקטרומגנטית.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים בטופס

    תפריט נגישות