מיגון קרינה סלולרית

מכיוון שמרבית האוכלוסייה כיום משתמשת במכשירי סלולר, ישנם לא מעט מבנים שניתן למצוא בהם רמה גבוהה של קרינה סלולרית. אם ביצעתם בדיקה למדידת קרינה סלולרית וגיליתם כי יש בביתכם, במשרד שלכם או בכל מבנה אחר קרינה סלולרית גבוהה מהמותר על פי המשרד להגנת הסביבה, חשוב מאוד שתבחרו בחברה הטובה ביותר לצורך מתן פתרון מיגון קרינה סלולרית ראוי ואיכותי.

מיגון קרינה סלולרית
כיצד זה עובד?

כיום ניתן למצוא טכניקות שונות הרלוונטיות לצורך הפחתת קרינה סלולרית כגון:

  1. הפחתת קרינה סלולרית באמצעות שקפים המכילים פתיתי מתכת מיוחדים שיוצבו במוקדים סלולאריים
  2. הפחתת קרינה סלולרית באמצעות קשתות ייחודיות המעניקות מעטפת הגנה וכן ממסכות את עוצמת הקרינה בעשרות אחוזים.

מיגון קרינה סלולרית מתבצע בעיקר בשימוש בחומרים שונים שידוע כי בכולם למנוע חדירה של קרינה סלולרית למבנה באופן משמעותי ואיכותי מאוד. כמובן שלא כל סוג של חומר מתאים לכל מבנה ולכל סוג של קרינה סלולרית. על כן, בטרם בוחרים בפתרון מיגון כלשהו עבור קרינה סלולרית, יש צורך לבחור בטובים ביותר בתחום, על מנת שהפתרון שיוצע לכם יצליח להפחית באופן ניכר את הקרינה הסלולרית במקום.

ביצוע הבדיקה עם מיקרוטסט
החברה הוותיקה בישראל

מיגון מפני קרינה סלולרית הוא דבר חשוב מאוד. אם ביצעתם בדיקת קרינה סלולרית בביתכם הפרטי או בכל מקום אחר וגיליתם כי קיימת במקום קרינה סלולרית גבוהה מהמותר על פי המשרד להגנת הסביבה, עליכם לבחור את החברה הטובה ביותר לצורך התמגנות איכותית מפני הקרינה.

חברת מיקרוטסט משתמשת באמצעי המיגון הטובים ביותר כיום עבור מיגון מפני קרינה סלולרית. החברה תבנה בהתאם לרמת הקרינה ובהתאם לגורמים לרמת הקרינה המדוברת תכנית מיגון איכותית, אשר תסייע לכם להפחית את רמת הקרינה הסלולרית במקום לרמת קרינה מותרת על פי המשרד להגנת הסביבה. לא פעם, החברה מצליחה להוריד עד 90 אחוזים מכמות הקרינה הסלולרית בכל מקום, תוך שימוש באמצעי הגנה איכותיים, הרלוונטיים באופן ספציפי למיגון מפני קרינה סלולרית.

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    אודות מיקרוטסט

    חברת מיקרוטסט היא חברה שנוסדה בשנת 1988 ומהווה את החברה הוותיקה ביותר בתחום בדיקות קרינה ובהתאם לכך, במיגון קרינה. החברה פועלת על פי חוק ובתוקף היתר ורישיון המשרד להגנת הסביבה. אם אתם תוהים במי כדאי לכם לבחור עבור מיגון קרינה סלולרית, אין ספק שכדאי שתבחרו דווקא בשירותי החברה, הידועים כמקצועיים, אמינים, מורשים ומנוסים בכל הנוגע למיגון קרינה מכל הסוגים, לרבות קרינה סלולרית.
    אם אתם מעוניינים לשמור על הבריאות שלכם, זה הזמן ליצור קשר עם חברת מיקרוטסט לצורך ביצוע מיגון קרינה סלולרית רלוונטי.

    תפריט נגישות