בדיקת קרינה בדרום

בדיקות קרינה הן בדיקות שחשוב מאוד לבצע בבית חדש / קיים / משרד / גני ילדים בתי ספר וכו.
חברת קונטסט היא החברה המובילה בתחום בדיקות קרינה. בכדי לבצע בדיקת קרינה בדרום על ידי הטובים ביותר בתחום, צרו קשר עם החברה.

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    למה זה הכרחי
    מתי צריך את זה?

    אם שמעתם לא פעם על בדיקות קרינה, אך אתם תוהים אם זה באמת הכרחי. כדאי שתדעו שכיום לקרינה אלקטרומגנטית גבוהה שמגיעה מכל מכשירי החשמל הסובבים אותנו וממקורות נוספים, יש סיכונים רבים. בכדי לאפשר לביתכם להיות המרחב הבטוח והמוגן ביותר, חשוב מאוד שתבצעו בדיקת קרינה, באמצעות אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בכדי לבצע בדיקת קרינה בדרום בצורה המיטבית, יש לבחור בודק קרינה מוסמך, בעל אישור המשרד להגנת הסביבה עבור ביצוע בדיקות קרינה. מעבר לעובדה שהמודד חייב להיות מוסמך, מקצועי ומנוסה, חשוב מאוד שלציוד שבאמצעותו הוא מודד יהיו אישורים בתוקף וכן, שהציוד יהיה מכויל ומדויק לצורך מדידת קרינה.

    במהלך הבדיקה, בהתאם לסוג בדיקת הקרינה יבדקו הן בתוך חלל המבנה הנתון הנבדק והן מחוץ למבנה הנתון, כל מכשיר חשמלי, קווי מתח או ארונות חשמל שיכולים להיות מסוכנים מבחינת רמת הקרינה שהם פולטים. לאחר הבדיקה יופק דו"ח מידי בעל פה ותוך 48 שעות תקבלו דו"ח בכתב אשר מפרט את רמת הקרינה שהתגלתה בבדיקה ובמקרה שבו התגלתה רמת קרינה גבוהה מהמותר, גם יוענק בדו"ח ייעוץ אודות הפתרונות העומדים על הפרק למצב זה.

      תפריט נגישות