בדיקת קרינה במשרדים

לא מעט משרדים נתונים לחשיפה מול מקורות קרינה שונים בתוך המבנה עצמו או מחוץ לחלל המבנה. מכיוון שהמשרד מהווה מקום עבודה שבו שוהים לא מעט אנשים מדי יום ביומו חלק נרחב מהיממה, אין ספק שקרינה גבוהה במבנה כלשהו עלולה להיות מסוכנת עבור השוהים באותו המבנה. לכן, חשוב מאוד לבצע בדיקת קרינה במשרדים, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    החשיבות של בדיקת קרינה למשרדים

    בין אם מדובר על קרינה מייננת ובין אם מדובר על קרינה בלתי מייננת, כאשר הן מצויות ברמות גבוהות מהמותר על פי החוק במבנה כלשהו, הן עלולות להזיק לשוהים בתוך המבנה. ככל שאדם שוהה במבנה שבו יש רמת קרינה גבוהה, יותר זמן, כך יש סיכון משמעותי יותר לבריאותו.

    לא מעט מחקרים מעידים על כך שחשיפה לרמת קרינה משמעותית עלולה לגרום לאדם לחלות במחלת הסרטן על סוגיה השונים. על כן, בדיקת קרינה היא קריטית בכל מבנה שבו מצויים פרקי זמן משמעותיים כגון: בתי מגורים, בנייני משרדים המשמשים לצרכי עבודה ועוד.

    בשנים האחרונות, ישנה מודעות הולכת וגדלה בקרב מעסיקים ועובדים בכל הנוגע לסכנות הכרוכות בחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית. משרד התמ"ת הוציא הנחיות למקומות עבודה בהם הקרינה גבוהה כאשר הגדיר את המעסיק במקומות עבודה הללו כאחראי למצב.

    לא פעם העובדים אינם מודעים לקרינה הגבוהה במקום העבודה שלכם וכן, לסכנה הטמונה בקרינה זאת. רק באמצעות בדיקה מקצועית ניתן להביא למודעות העובדים במקום עבודה והמעסיקים את רמת הקרינה הגבוהה במשרד ובסביבת העבודה ובהתאם לכך, להתקין פתרונות מיגון אפקטיביים במשרד שמטרתם להקטין את רמת הקרינה במשרד ולאפשר לעובדים לעבוד בצורה בטוחה.

    מה כוללת הבדיקה?

    במציאות הטכנולוגית המודרנית שאנו חיים בה כיום, כל סביבת עבודה כוללת בה מגוון פתרונות טכנולוגיים שונים כגון: ציוד מחשבים ותקשורת. מדובר על ציוד אשר עלול להביא את העובדים להיחשף לרמת קרינה גבוהה במקום העבודה וכך בעצם לסכן את בריאותם. כמו כן, לא מעט משרדים מצויים באזורים בהם יש עמודי מתח גבוהים. ישנם משרדים אשר מצויים במקומות שבהם מוצבות אנטנות סלולריות ואנטנות תקשורת וכן בניני משרדים אשר בהם יש בנוסף למשרדים גם חדרי שנאים ועוד.

    בדיקת קרינה במשרדים כוללת מדידת קרינה אלקטרומגנטית מקצועית מאוד באמצעות מודד מוסמך ומקצועי בעל אישורים לבצע את הבדיקה מהמשרד להגנת הסביבה. כמו כן, המודד המקצועי יבצע את הבדיקה באמצעות גלאי קרינה מכויל, איכותי, מדויק ומאושר על פי חוק. המדידה תתבצע באזורים שונים בתוך המשרד ומחוץ למשרד ובשעות שונות וזאת בכדי לקבל תמונה כללת ורחבה של השטף האלקטרומגנטי במשרד.

    לאחר בדיקת הקרינה, יופק דו"ח מפורט אודות כל ממצאי הבדיקה ומידה והבדיקה תגלה רמת קרינה גבוהה מהמותר, הוא יכיל ייעוץ אודות פתרונות מיגון מתאימים בהתאם לסוג הקרינה הקיימת ורמת הקרינה הקיימת במשרד.

    כיצד ממגנים משרד מקרינה?

    כאמור, אם בדיקת קרינה במשרד מגלה כי רמת הקרינה גבוהה מהמותר על פי חוק במשרד, חשוב מאוד שהחברה שביצעה את הבדיקה תציע את פתרונות המיגון החדשים, המתקדמים והמתאימים עבור מיגון המשרד מפני קרינה.

    ניתן למצוא פתרונות מיגון שונים עבור הפחתת קרינה מארונות חשמל, ממכשירים חשמליים, משנאים ועוד. כמו כן, במידה וקיימות אנטנות סלולריות בסביבת המשרש אשר פולטות קרינה גבוהה מהמותר למשרד, ניתן להגיש את הדו"ח אודות מצב הקרינה בגין אותן אנטנות לגופים הרלוונטיים ולבקש להסיר את האנטנות המדוברות.

    בדיקת קרינה במשרד היא בדיקה חשובה ונחוצה מאוד בכל משרד וזאת בכדי לאפשר לעובדים שבו לעבוד בצורה בטוחה ולשמור על בריאותם. עבור ביצוע בדיקת קרינה במשרד, כדאי לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הבדיקות הללו. חברת מיקרוטסט מהווה כיום את החברה הטובה ביותר בתחום בדיקות קרינה למשרדים. לביצוע בדיקה ברמה גבוהה גם במשרד שלכם, צרו קשר עם החברה וקבעו זמן מתאים לבדיקה.

      תפריט נגישות