בדיקת קרינה בצפון

קרינה אלקטרומגנטית על סוגיה השונים, יכולה להיות מסוכנת מאוד כאשר היא חודרת למבנים שונים במינון גבוה מהמותר בחוק. אם אתם מתגוררים באזור הצפון וגם אתם מבינים את החשיבות הרבה של ביצוע בדיקות קרינה, זה הזמן שלכם ליצור קשר עם חברת מיקרוטסט, המהווה את החברה הטובה ביותר בתחום ביצוע בדיקות קרינה, באישור המשרד להגנת הסביבה.

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    המומחים בתחום
    מאז 1988

    אם אתם מתגוררים בצפון וגם אתם שמעתם על כל הסכנות הטמונות בקרינה אלקטרומגנטית גבוהה אשר מגיעה ממכשירי חשמל בבית, קווי מתח חיצוניים, מכשירים סלולריים, לוחות חשמל, אנטנות סלולריות ועוד, אתם בוודאי מעוניינים לעשות את כל מה שניתן בכדי לשמור על הבריאות שלכם. בדיקות קרינה הן בדיקות בסיסיות מאוד שמטרתן היא לוודא כי במבנים בהם אתם מצויים פרק נרחב מהיממה, אין קרינה ברמה גבוהה מהמותר בחוק.

    קרינה גבוהה מהמותר על פי החוק, עלולה לפגוע בבריאותכם ולהגדיל את הסיכון שלכם לחלות במחלות קשות כגון: מחלת הסרטן לסוגיה השונים ולכן, בדיקת קרינה אשר תתבצע על ידי החברה הטובה ביותר לבדיקת קרינה בצפון, תסייע לכם לגלות את רמת הקרינה במקום שבו אתם מעוניינים לבדוק אותה ובמידה ואכן יש קרינה ברמה גבוהה, לנקוט בכל הפעולות הנדרשות לצורך התמגנות ראויה מפני הקרינה.

    חברת מיקרוטסט המובילה בתחום בדיקות ומיגון קרינה באזור הצפון, תבצע את הבדיקה עבורכם באמצעות מודדי קרינה מוסמכים, בעלי האישורים הנדרשים וכן, באמצעות גלאי קרינה מדויקים ואיכותיים שיובאו מגרמניה. בתום הבדיקה המודד יעניק לכם תוצאות מיידיות של הבדיקה בעל פה ותוך 48 שעות תקבלו דו"ח כתוב מפורט של תוצאות הבדיקה.

      תפריט נגישות