בריאות ובטיחות – כל מה שחשוב לדעת על בדיקה אלקטרומגנטית

קרינה אלקטרומגנטית, כסוג של אנרגיה המקיפה אותנו באורכי גל שונים, היא דבר שלא ניתן כמעט להתחמק ממנו. מהאותות האלחוטיים שמניעים את הטלפונים שלנו ועד לחשמל שמאיר את בתינו, היא נמצאת במקומות רבים, ואנחנו כמעט ולא מודעים לתפקידה החשוב ולעוצמתה. עם זאת, עלינו להיות ערים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בחשיפה מוגזמת אליה, שיכולים להוביל לסיבוכים שונים. לכן נולדו הבדיקות האלקטרומגנטיות, הידועות גם כבדיקות קרינה, שהפכו להליך חשוב מאין כמותו. אז אם מעניין אתכם לגלות למה כל כך חשוב להקפיד על בדיקה זו, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה.

 

אלקטרומגנטי

 

בדיקת קרינה אלקטרומגנטית – למה היא חשובה?

בטיחות:

בדיקה זו תאפשר לכם להעריך ולמזער סיכונים בריאותיים שונים, שיכולים להתפתח לתרחישים קטלניים אם לא יטופלו בזמן. עם מדידה חכמה וניתוח של רמות הקרינה הנפלטות ממקורות שונים בבית או במשרד, נוכל לאתר כל סכנה אפשרית. הבדיקה תסייע לנו ליצור סביבת מחייה בטוחה, בה נמנע ככל הניתן מחשיפה ממשוכת לרמות גבוהות של קרינה אלקטרומגנטית.

שמירה על ציוד:

קרינה מוגזמת עשויה לפגוע בציוד אלקטרוני, עד לרמת הרס מוחלט, ובאמצעות בדיקות נוכל לזהות מקורות הפרעה ובכך להגן ככל הניתן על הציוד שלנו. הבדיקה תעזור לנו לשמור על הביצועים של המערכות השונות שמרכיבות את הבית, העסק או המשדר, ותפחית משמעותית סיכויים לנזקים מיותרים ויקרים.

עמידה בתקנים:

עסקים רבים, מכל סוג שרק תרצו, חייבים לעמוד בתקנות קרינה שונות, במטרה להגן על הבריאות ככל האפשר. לכן, הם נדרשים לבצע בדיקות, בשביל לוודא שפעילותם עומדת בתקנים אלו. לא פעם מתגלות סטיות בבדיקות אלה, עוד לפני הביקורת הרשמית, ובכך בעל העסק חוסך אפשרות של קנס עתידי.

 

אלקטרומגנטי

 

מה עושים כאשר מגלים כמות חריגה של קרינה?

אם מתגלה קרינה אלקטרומגנטית בצורה גבוהה מדי במהלך הבדיקה, יש צורך לנקוט בפעולה מהירה כדי להפחית כל סיכוי לסיכונים מיותרים. הנה כמה צעדים שחייבים לנקוט בהם:

למצוא את המקור:

זהו את המקור או הציוד הספציפי ממנו נפלטת הקרינה המוגזמת. סביר להניח שמרגע שתמצאו את מקורה תוכלו לצמצמם אותה בצורה מכרעת.

הפחיתו את הקרינה:

אחרי שהבנתם מה מקור הקרינה החריגה, התחילו לפעול כדי לצמצם אותה. החל מהתקנת אמצעי מיגון, החלפת ציוד ואפילו שינוי נהלי עבודה – כל אלה יסייעו לכם להפחית ככל הניתן את הכמויות החריגות.

תחזוקה שוטפת:

אחרי שפתרתם את התקלה, והצלחתם להפחית את רמות הקרינה, עליכם לפעול בצורה שוטפת שתימנע כל אפשרות לחריגה בעתיד. הקפידו לבצע בדיקות וביקורות בצורה תכופה, כך תוכלו לעלות על תקלות בשלבים מוקדמים, לפני שתגיעו לבעיות גדולות יותר.

אלקטרומגנטי

אז מתי בפעם האחרונה ביצעתם בדיקת קרינה?

בדיקה אלקטרומגנטית היא פרקטיקה קריטית שתסייע לכם לשמור גם על הבריאות וגם על הציוד שלכם. הקפידו לבצע אותה מעת לעת, כדי לאתר תקלות עוד לפני שהן צומחות לממדי ענק. שאלו את עצמכם – מתי בפעם האחרונה בדקנו את רמות הקרינה בבית או בעסק? אם אתם לא מצליחים לענות, סביר להניח שהטלפון הבא שלכם יהיה לחברת הבדיקות. ובכל הנוגע לבדיקה עצמה, חברת "מיקרוטסט" תסייע לכם לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. עם ניסיון של למעלה משלושה עשורים מאז הקמתה בשנת 1988, "מיקרוטסט" היא החברה הוותיקה בישראל המתמחה בבדיקות קרינה, ושם מכובד בתחום זה. הצוות המקצועי שלה ישמח לסייע לכל אחד מכם – צרו איתם קשר עוד היום!

בטיחות אלקטרומגנטית

אם אתם לא בטוחים מתי הייתה הפעם האחרונה בה בדקתם את רמת הקרינה בבית, או שאתם מרגישים כי מקום העבודה שלכם לא בדיוק מודע לנושא לעומק. זה הזמן שלכם לעשות את הצעד החכם בנושא, ולדאוג לבריאות שלכם ושל הסובבים. צריכים בדיקה קרינה? התקנת מיגון? צרו איתנו קשר עוד היום. 

תפריט נגישות