כל הסוגים של בדיקות הקרינה בישראל

לא מעט אנשים נלחצים מהמושג: "קרינה", אך לא מעט מהם לא בדיוק יודעים מהי אותה קרינה שהם חוששים ממנה. קרינה היא בעצם אנרגיה בצורה של גלים. סוגי הקרינה נבדלים אחד מהשני בהתאם לעומת הגל ואורך הגל. השפעת הקרינה תלויה בעוצמת הגל ובמשך הזמן שבו נחשפים אליו.

חשיפה לקרינה חזקה למספר שניות עלולה להיות פחות מסוכנת מחשיפה לרמות קרינה נמוכות באופן תדיר, לאורך שנים. חשיפה לקרינה באופן משמעותי הן מבחינת פרק הזמן שנחשפים אליה והן מבחינת העוצמה שלה, היא דבר שעלול לפגוע בבריאות ובכדי להימנע ממצבים שכאלה, יש צורך לבצע בדיקות קרינה רלוונטיות.

בדיקות קרינה שניתן וחשוב לבצע כיום הן:

בדיקת קרינה סלולרית – RF

בבדיקת קרינה סלולרית – RF מדובר על קרינה בתדר גבוה אשר נובעת משימוש בטלפונים ניידים, ראוטרים אשר מספקים אינטרנט אלחוטי, אנטנות סלולאריות, תחנות שידור של טלוויזיה ורדיו, מכשירי מיקרוגל וכל סוג אחר של תקשורת אלחוטית.

ככלל, אנטנות סלולאריות פולטות קרינה בלתי מייננת ומכיוון שכיום ניתן למצוא בארץ מאות אנטנות כאלו וכן בשל העובדה שעל פי מחקרים האנטנות הללו פולטות קרינה מסוכנת שעלולה לגרום לנזקים בריאותיים על ידי אפקט חימום הגוף, חשוב מאוד לבצע בדיקת קרינה לאיתור מוקדי סיכון שבהם רמת הקרינה הסלולרית גבוהה מהמותר וזאת בכדי להציע לכל אדם שנחשף לקרינה שכזאת ברמה גבוהה מהמותר, פתרון מיגון רלוונטי.

בדיקת קרינה חשמלית – ELF

מדובר על קרינה בתדר נמוך אשר נובעת ממשבים, תנורים, ארונות חשמל, חימום תת רצפתי, קווי מתח, מיטות מתכווננות ועוד.

מדובר על קרינה בלתי מייננת אשר כמעט כולם חשופים לה ביום ביום באופן קבוע. מאוסף מחקרים ניתן לקבוע כי לקרינה זאת יש השפעה בריאותית על גוף האדם. ניתן למצוא קשר בין אנשים שנחשפן לקרינה מעין זאת לבין רמת עלייה בתחלואה בסרטן.

בדיקת קרינת ELF

היא קרינה בתדר נמוך, שנובעת מארונות חשמל, שנאים, מחשבים, תנורים, מיטות מתכווננות, חימום תת רצפתי, קווי מתח – כולם פולטים קרינה חשמלית.

קיימות מגוון בדיקות קרינה שונות בהתאם לכל תחום או מכשירים בעלי קרינה גבוהה עד נמוכה. עם השנים רוב האוכלוסייה מעדיפה להתעלם מהמושג "קרינה" מכיוון שהקרינה קיימת כיום כמעט בכל מקום אליו נלך כמעט כמו אוויר. אין איך להימנע ממנה, איך יש איך להפחית אותה משמעותית וליצור סביבה בטוחה ובריאה ביותר עבורנו.

הצוות המקצועי של "מיקרוטסט" יכול להבטיח לכם מיגון מפני כל סוגי הקרינה עד לבדיקה הסופית בה תוכלו להישאר רגועים כאשר רמת הקרינה בחלל בו אתם נמצאים תהיה כמה שיותר נמוכה מהסף המומלץ.

תפריט נגישות