בדיקת רכב הייברידי לפני קניה

ישנם לא מעט מתקנים האחראיים על פליטתה של קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת. לרוב מדובר במתקני תקשורת למיניהם, כמו טלוויזיה, רדיו ומכשירים סלולאריים, אך לצדם ישנם גם את מתקני החשמל, הלייזרים, מכשירי המיקרוגל אותם מוצאים בבתים רבים וכיום – גם רכבים היברידיים.

החשיפה לקרינה זו מביאה אתה לא מעט סכנות. הסיכון ללוקמיית ילדים מכפיל את עצמו וכן לבעיות בריאות נוספות, אותן חוקרים לעומק בשנים האחרונות.

על חשיבותה של הבדיקה

קרינה זו נפלטת כאמור גם מרכבים היברידיים. מכיוון שלא קיימת מגבלה, נכון להיום, ביבוא ובמכירה של כלי רכב מסוג כזה, ישנה חשיבות רבה מאד לבדיקתו של הרכב לפני הקנייה. בדיקת רכב היברידי לפני קניה וגם לאחר הרכישה איננה חובה אמנם על פי החוק, אך בהחלט מומלצת מאד.

כאשר מדברים על קרינה אלקטרומגנטית רכב היברידי, חשוב לדעת שהיא מסכנת את המשתמשים ברכב, את הנהג ואת הנוסעים בו. על מנת לצמצם את רמות הקרינה, מתבצעות בדיקות על ידי מרכזים מורשים מטעם המרכז לבריאות ואיכות הסביבה, בדיקות הבוחנות את רמות הקרינה הנפלטות מהרכב – האם ועד כמה הן אכן עומדות בתקנים הנדרשים.

פנייה למכון, המתמחה בביצוע בדיקות מסוג כזה, היא הדרך הנכונה למנוע את הסכנות שמביאה אתה הקרינה וליהנות מרכב שישרת את המשתמשים בו כהלכה. לפני הפנייה למכון, חשוב לבחון מולו אילו בדיקות הוא מבצע והאם ברשותו הרישיון הנדרש לצורך ביצוען.

מכון המתמחה בביצוע בדיקת קרינה רכב היברידי אמור להציג מספר רישיונות והיתרים, הניתנים על ידי המשרד להגנת הסביבה. ברשות מכון כזה האמצעים המתאימים לביצוע הבדיקות וגם הידע הנדרש כדי לבחון את תוצאותיהן.

 

ביצוע הבדיקה

הבדיקה נעשית תוך שימוש בגלאי קרינה חדישים ומקצועיים מאד המכויילים על פי החוק ובסופה מועברות תוצאותיה, באופן ברור ומפורט, ישירות אל הלקוח. באמצעות דו”ח הבדיקה יכול הלקוח לבדוק את מידת התאמתו של הרכב המוצע לו ואת עמידתו בתקנים הקיימים.

לפני הרכישה וגם לאחר שבוצעה חשוב לבדוק האם רכב היברידי פולט קרינה ואם כן, באילו רמות מדובר. במקרים של רמות קרינה גבוהות הנפלטות מהרכב, מומלץ יהיה לשקול לעומק האם אכן כדאי לבצע את הרכישה, האם כדאי ונכון להמשיך ולהשתמש ברכב, או שמא – לחפש פתרונות מסוג אחר.

מתעניינים ברכב היברידי או יש לכם כבר אחד כזה ואתם רוצים לבחון האם הוא אכן פולט קרינה מסוכנת ואם כן באילו רמות? מיקרוטסט, המבצע את הבדיקות על פי תקני המשרד להגנת הסביבה, הוא המקום לפנות אליו. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים

תפריט נגישות