בודקי קרינה מורשים

העולם שבו אנו חיים רווי בקרינה. מקורות קרינה רבים סביבנו, הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו ורובנו לא מסוגלים ולא רוצים להסתדר בלעדיהם, אבל במקרים מסוימים חשוב וכדאי לבצע בדיקות קרינה, כדי לוודא שרמות הקרינה, שאליהן אנחנו נחשפים – אינן מסוכנות.

בודקי קרינה מורשים, יכולים לבדוק אם אכן יש רמות קרינה מסוכנות בסביבה הנבדקת, לאתר את מקורן ולהמליץ על המשך טיפול בבעיה.

אילו סוגי קרינה סביבנו עלולים להיות מסוכנים?

המוכרת מכל סוגי הקרינות, מגיעה מאנטנות סלולריות. מכיוון שהן כל כך נפוצות, בעלי האנטנה חייבים בבדיקה שנתית וברוב המקרים – האנטנות אינן נמצאות בתחום הסכנה, אך למרות זאת, ייתכנו סטיות. במקרה של חשש כדאי להזמין בודק קרינה מורשה באופן פרטי, כדי לוודא שאין סכנה.

ארונות חשמל ושנאים, גם הם מקורות לקרינה. ברוב המקרים לא מתקיימת קרבה מספקת כדי לחשוף אתכם לסכנה, אך אם יש חשש, שאחד מחדרי השינה בבית צמוד לארון חשמל – כדאי מאוד להיעזר בשירות של בודקי קרינה ולוודא שהחדר בטוח.

גם חימום רצפתי עשוי להיות מקור לקרינה מסוכנת ואפילו מיטה מתכווננת. בשני המקרים, בודקי קרינה מורשים יוכלו לערוך בדיקה פשוטה ולהסיר דאגה מליבכם, או להמליץ על המשך טיפול בבעיה.

 

איך בוחרים בודק קרינה מורשה?

נושא חשוב כמו בדיקת קרינה, עשוי להיות עניין קריטי ומציל חיים. לכן חשוב לעבוד מול אנשי מקצוע מוסמכים, מורשים ומנוסים. איך נבדוק אם בודק הקרינה באמת מורשה?

  1. בקשו מבודק הקרינה, שיציג לכם היתר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, המעיד, שהבודק עבר הסמכה לבדיקת כל סוגי הקרינות.
  2. בקשו מהבודק להציג לכם גם היתר בתוקף עבור ציוד המדידה שלו.
  3. ודאו שהבודק יכול להפיק לכם דוח בדיקה תקין, לפי הנחיות המשרד להגנת הסביבה.

חברת מיקרוטסט פועלת בישראל מעל 30 שנה בתחום בדיקות הקרינה עבור גופים ממשלתיים, מוסדיים, מסחריים ופרטיים. אנחנו מבצעים בדיקות לכל סוגי הקרינה ומייעצים כיצד לטפל בסכנת הקרינה שהתגלתה. נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו ולסייע גם לכם.

צרו קשר עוד היום, כדי לוודא שאתם בטוחים – לחצו כאן

תפריט נגישות