בדיקת ראדון לטופס 4

בדיקת גז ראדון היא בדיקה שחשוב מאוד לבצע בכל חלקי הארץ לצורך קבלת טופס 4, על פי תקנות הבנייה. את הבדיקה יש לבצע במבנים צמודי קרקע או במבנים מדורגים, בחדרים תת קרקעיים, מרתפים ועוד. ביצוע בדיקת ראדון לטופס 4, חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהתוצאות שלה יהיו מהימנות.

היכן ומתי מומלץ לבצע
את הבדיקה?

לאור תקנות הבנייה משנת 2008 בדיקות גז ראדון יש לבצע בכל מקום בארץ לצורך
קבלת טופס 4.

את הבדיקה לבצע בכל אזורי הארץ במבנים צמודי קרקע, או מבנים שהקירות שלהם צמודי קרקע באופן כלשהו (מדורגים), בחדרים תת-קרקעיים – מרתפים, בהם שוהים בני אדם. אם לא מבצעים בדיקה במרתפים, רצוי לבצע במפלס מעל המרתף.

יש לנו את הניסיון עם כל סוגי החללים למינהם: חדרי ממ”ד, מרתפים, מקלטים, בתים צמודי קרקע, יחידות דיור, מוסדות חינוך / גני ילדים, מקומות עובדה, מפעלים ועוד.

חברת מיקרוטסט היא החברה האמינה, המקצועית והטובה ביותר כיום בתחום בדיקת ראדון לטופס 4. החברה מוסמכת מטעם המשרד להגנת הסביבה לבצע את הבדיקה המדוברת וביצוע הבדיקה על ידי הצוות המקצועי של החברה תעניק לכם את התוצאות המדויקות והטובות ביותר.

כיצד מתבצעת
בדיקת ראדון?

כאמור, בדיקות גז ראדון לטופס 4 היא בדיקה שחשוב מאוד לבצע במבנים שונים שבהם שוהים בני אדם. הבדיקה צריכה להתבצע בבתי מגורים, יחידות דיור, מרתפים, מוסדות חינוך, נכסים שונים טרם משכירים אותם או רוכשים אותם ועוד.

באזורים אשר ידוע כי יש בהם פוטנציאל לראדון גבוה, חשוב מאוד לבצע את הבדיקה המדוברת בכל החדרים התת קרקעיים והצמודי קרקע.

גז ראשון הוא חומר ללא טעם, ריח או צבע כלשהו. הוא עובר מהקרקע לאוויר ומתפרק תוך כדי שהוא פולט קרינה קשה. שאיפת אוויר במקום שבו מצוי הגז מסכנת את בריאותו של האדם.

בדיקת ראדון מתבצעת על ידי גלאים מיוחדים שמודדים את רמת הריכוז שלו במבנה. ניתן לבדוק גז ראדון בבדיקה קצרת טווח שנמשכת שלוה עד שבעה ימים או בבדיקה ארוכת טווח הנמשכת בין 3 חודשים לחצי שנה.

קבע שיחת ייעוץ ללא עלות
עם מומחים בתחום למעלה מ 30 שנה

יש לך שאלות? רוצה לברר פרטים? לקבל הצעת מחיר? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס הבא ונציג מומחה יחזור אליך תוך זמן קצר:

    תפריט נגישות